امکان ایجاد کاربر فرعی در کارپوشه سامانه مودیان - راهنمای سامانه مودیان مالیاتی
با به روز رسانی سامانههای مالیاتی و ایجاد کارپوشه در سامانه مودیان و درگاه ملی خدمات مالیاتی، یکی از تغییراتی که رخ داد این بود که برای هر بار ورود مودی مالیاتی میبایست یک پیامک رمز یکبار مصرف برای مودی مالیاتی پیامک میشد و این موضوع صرفا برای صاحب کسب و کار ارسال میشد در صورتی که بخش عمدهای از خدمات مالیاتی در سامانههای مالیاتی از جمله سامانه مودیان و کارپوشه مالیاتی توسط حسابداران و مدیران مالی یا خدمات دهندگان مالی انجام میشود و برقراری ارتباط مداوم و پیگیری از صاحب کسب و کار جهت دریافت رمز و پیامک یکبار مصرف به خصوص در زمانی که این اقدام با تکرار صورت میپذیرد کمی سخت است و کار را برای خدمات دهندگان مالی و مالیاتی با چالشهای عدیدهای مواجه میکند.
جهت رفع این دغدغه در حال حاضر در کارپوشه مودیان مالیاتی در سایت درگاه ملی خدمات مالیاتی، امکانی فراهم شده که کاربران فرعی را میتوان در سامانه تعریف کرد و به آنها نقش مشاهده یا ویرایش یا سایر نقشها را داد و از آن پس برای ورود کاربران فرعی (حسابداران و مدیران مالی) نیازی به استعلام پیامک ورود رمز یکبار مصرف از مدیر بنگاه اقتصادی نیست.
البته فرد یا افرادی که بعنوان کاربر فرعی در کارپوشه سامانه مودیان درج و اضافه میشوند از قبل میبایست ثبت نام مالیاتی در سایت سازمان امور مالیاتی و درگاه خدمات مالیاتی داشته باشند تا بتوان آنها را بعنوان کاربر فرعی در کارپوشه اضافه نمود.
قیمت های ما را با بقیه مقایسه کنید: مشاهده قیمت نرم افزار واسط مودیان لیمو
بیشتر بخوانید:
-
صفر تا صد صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان به سامانه مودیان مالیاتی
- آیا صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی بدون نرم افزار ممکن است؟ معرفی نرم افزار واسط تحت وب سامانه مودیان لیمو
-
-
صورت وضعیت پیمانکاری چیست؟ آموزش ارسال صورتحساب قرارداد پیمانکاری
-
نگاهی فنی به سامانه مودیان مالیاتی - نکات سامانه مودیان مالیاتی
-
ارسال صورتحساب اصلاحی، آموزش صدور صورتحساب الکترونیکی اصلاحی، ابطالی و برگشتی
-
نحوه صدور و ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی