خانه / لیست سوالات /

شناسه کالا/خدمت در صورتحساب الکترونیکی چیست؟ از چه مرجعی باید دریافت گردد؟

سوال:

شناسه کالا/خدمت در صورتحساب الکترونیکی چیست؟ از چه مرجعی باید دریافت گردد؟

جواب:

شناسه کالا/‌خدمت یک شماره 13 رقمی است که به کالا/‌خدمت تخصیص داده می‌شود. به ازای هر ردیف در صورتحساب الکترونیکی صادره توسط مودیان، درج شناسه کالا/‌خدمت مرتبط الزامی است.

کلیه تولیدکنندگان، واردکنندگان و ارائه دهندگان خدمت مکلف به دریافت شناسه مذکور از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشند.

کلیه شناسه ‌های کالا/‌خدمت تخصیص داده شده از طریق نشانی stuffid.tax.gov.irقابل دریافت است.

با لیمو | لیموتکس، مراحل دریافت شناسه کالا و خدمات در سامانه مودیان مالیاتی را به‌صورت گام‌به‌گام یاد بگیرید و ثبت صورتحساب‌های الکترونیکی خود را آسان کنید.

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

منظور از شرکتهای معتمد ارائه کننده خدمات ارسال صورتحساب الکترونیکی چیست؟


علت خطای 00105 : فیلد «شناسه یکتای بیمه نامه» خالی است. در الگوی فروش خدمات بیمه ای صورتحساب الکترونیکی چیست؟


آیا امکان استفاده از یک شناسه‌ کالا/‌خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟


با سلام ما در دوره قبلی یک صورتحساب ارسال کردیم که توسط کارفرما رد شده  است مجددا و جداگانه همان صورتحساب در تاریخ دیگری ارسال شده و تایید شده است برای ابطال صورتحساب رد شده چگونه باید اقدام بکنیم؟


پیغام TIMEOUT : به علت طولانی شدن زمان پاسخگویی، پردازش صورتحساب متوقف شد. لطفاً صورتحساب خود را دوباره ارسال کنید.


دلیل اخطار 14006: فیلد «شماره مالیاتی صورتحساب مرجع» در الگوی صورتحساب ارسالی خارج از الگو است. در زمان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان چیست؟


با سلام، خطای 0300901 : مقدار فیلد شماره اقتصادی فروشنده با اطلاعات سامانه منطبق نیست، به چه معنی هست؟


روش ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط مودی چگونه است؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر