خانه / لیست سوالات /

آیا امکان استفاده از یک شناسه‌ کالا/‌خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

سوال:

آیا امکان استفاده از یک شناسه‌ کالا/‌خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

جواب:

در خصوص شناسه کالا/خدمت عمومی، امکان استفاده از یک شناسه کالا/خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد; لیکن در خصوص استفاده از شناسه کالا/خدمت اختصاصی چنین امکانی وجود ندارد و در هر صورتحساب الکترونیکی در هر ردیف، صرفا از یک شناسه کالا/خدمت اختصاصی میتوان استفاده نمود.

راهنمای تکمیل صورتحساب الکترونیکی در لیموتکس

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

مودیان چگونه با استفاده از گواهی نرم ‌افزاری، صورتحساب‌ های الکترونیکی را امضا و به سامانه مودیان ارسال نمایند؟


دلیل خطای 02025: مقدار فیلد «مجموع مالیات بر ارزش افزوده (W)» از لحاظ قواعد محاسباتی و منطقی معتبر نیست. در ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان چیست؟


منظور از صورتحساب مرجع چیست؟


دلیل خطای 0109004 : در مقدار وارد شده در فیلد «شهر مقصد» الگو(^\d{0,5}$) رعایت نشده است. در زمان ارسال صورتحساب الگوی بارنامه چیست؟


چند نوع الگو برای صورتحساب الکترونیکی نوع اول وجود دارد؟


آیا در الگوی فروش ارز الزامی به وارد کردن مشخصات خریدار است؟


خطای 14027 : فیلد مجموع صورتحساب XS در الگوی صورتحساب ارسالی خارج از الگو است. به چه معنی است؟


خطای 0229 : مقدار فیلد مبلغ پرداختی نقدی از لحاظ قواعد محاسباتی و منطقی معتبر نمی باشد و صورتحساب معتبر نیست. در فاکتور های ارسالی به چه دلیل است؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر