خانه / لیست سوالات /

روش ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط سامانه های دولتی چگونه است؟

سوال:

روش ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط سامانه های دولتی چگونه است؟

جواب:

در این روش، می‌بایست مودی در کارپوشه خود ارسال اطلاعات به سامانه مودیان توسط سامانه‌های دولتی را انتخاب نماید. در این صورت، امکان ارسال صورتحساب از سامانه های دولتی امکان پذیر خواهد شد. مسئولیت صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی با مودی است.

آموزش ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان با لیموتکس

 

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

مرکز میانی چیست و مراکز میانی فعال در زیرساخت کلید عمومی‌ کشور کدامند؟


سلام. وقتی نتیجه استعلام وضعیت صورتحساب از سامانه مودیان failed هست به دلیل زیر: 0300101: مقدار فیلد «شماره مالیاتی صورتحساب» با اطلاعات سامانه منطبق نیست. چطور میشه اصلاحش کرد؟


در صورت صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی برگشت از فروش یا اصلاحی، امکان ابطال صورتحساب الکترونیکی برگشتی یا اصلاحی وجود دارد؟


تفاوت شناسه یکتای حافظه مالیاتی با شماره منحصر به فرد مالیاتی چیست؟


خطای 0101504 : در مقدار وارد شده در فیلد «کد شعبه خریدار» الگو(^\\d{4}$) رعایت نشده است. به چه معناست؟


خطای 017205 : در مقدار وارد شده ی فیلد «وزن خالص» حداقل مقدار مطلق رعایت نشده است. 


مصادیق عدم الزام به صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان کدامند؟


دلیل خطای 0103404 : در مقدار وارد شده در فیلد «شرح کالا/خدمت» الگو(^[\s\S]{0,400}$) رعایت نشده است. در ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان چیست؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر